Jubilee Signet

Klacht indienen - DEKRA Audit

Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent!

Hieronder wordt de werkwijze beschreven indien u een klacht heeft met betrekking tot de activiteiten van DEKRA Audit.

Let op: Wilt u een bezwaar indienen met betrekking tot een certificeringsbesluit genomen door DEKRA Audit? Klik hier om naar het online bezwaarformulier te gaan.

Onze werkwijze bij een klacht

Heeft u een klacht? Wij zullen uw klacht zorgvuldig in behandeling nemen. Wij laten u weten wanneer wij uw formulier goed hebben ontvangen en informeren u over de procedures en de termijn waarbinnen u een reactie van ons kunt verwachten. In een later stadium ontvangt u informatie over de ondernomen acties en de uitkomst.
Selecteer in het formulier één van onderstaande categorieën en beschrijf uw klacht, wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u op. Wij hanteren de hieronder genoemde categorieën:
  • DEKRA Audit
    Ik heb een klacht over de certificeringsdiensten van DEKRA Audit.
  • Gecertificeerde Organisaties
    Ik heb een klacht over één van de organisaties die door DEKRA Audit is gecertificeerd. Een klacht wordt alleen behandeld als de klacht van tevoren is ingediend bij de desbetreffende organisatie. Op die manier wordt de organisatie in de gelegenheid gesteld om zelf het probleem op te lossen.
Tegen de uitkomst van de klachtafhandeling door DEKRA kan in beroep worden gegaan, zie onze Algemene Voorwaarden .

Klachtenformulier

Let op: dit formulier is alleen bestemd voor klachten die gaan over de activiteiten van DEKRA Audit te Arnhem. Ingestuurde formulieren worden in behandeling genomen door onze Certificatie Manager. U kunt ook in beroep gaan bij de betreffende accrediterende of aanwijzende instantie.