Uw browser is verouderd.

Internet Explorer wordt niet langer ondersteund. Gebruik een andere browser om de website in betere kwaliteit te bekijken.

Een klacht indienen

Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent!

Hieronder wordt de werkwijze beschreven indien u een klacht heeft met betrekking tot de activiteiten van DEKRA.

Let op: Wilt u een bezwaar indienen met betrekking tot een certificeringsbesluit genomen door DEKRA? Klik hier om naar het online bezwaarformulier te gaan.

Onze werkwijze bij een klacht

Heeft u een klacht? Wij zullen uw klacht zorgvuldig in behandeling nemen. Wij laten u weten wanneer wij uw formulier goed hebben ontvangen en informeren u over de procedures en de termijn waarbinnen u een reactie van ons kunt verwachten. In een later stadium ontvangt u informatie over de ondernomen acties en de uitkomst.

Selecteer in het formulier één van onderstaande categorieën en beschrijf uw klacht, wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u op. Wij hanteren de hieronder genoemde categorieën:

  • DEKRA Certification
    Ik heb een klacht over de test-en certificeringsdiensten van DEKRA.
  • Gecertificeerde organisaties
    Ik heb een klacht over één van de organisaties die door DEKRA is gecertificeerd. Een klacht wordt alleen behandeld als de klacht van tevoren is ingediend bij de desbetreffende organisatie. Op die manier wordt de organisatie in de gelegenheid gesteld om zelf het probleem op te lossen.
  • Gecertificeerde producten
    Ik heb een klacht over producten die door DEKRA zijn gecertificeerd. DEKRA onderzoekt de klacht en zal de fabrikant vragen om maatregelen te nemen in het geval dat de klacht gegrond wordt verklaard.

Tegen de uitkomst van de klachtafhandeling door DEKRA kan in beroep worden gegaan, zie onze Algemene Voorwaarden.

Klachtenformulier

Let op: dit formulier is alleen bestemd voor klachten die gaan over de activiteiten van DEKRA Certification B.V. te Arnhem. Ingestuurde formulieren worden in behandeling genomen door onze afdeling Quality Assurance. U kunt ook in beroep gaan bij de betreffende accrediterende of aanwijzende instantie.

Pagina delen